VÄSYMYSTÄ JA TUNNEMYRSKYJÄ
Alkuperäinen teksti kirjoitettu 26.12.25
Aika on mennyt uskomattoman nopeasti - keho valmistautuu synnytykseen eli harjoitussupistukset on vahvasti läsnä edelleen ja yöunetkin tekivät katoamistempun.
Kehon ehdoilla on menty, on pitänyt hidastaa liitoskipujen ollessa välillä todella kivuliaita. Mieskin kommentoi, että kävelen kuin vanha mummo. 😄 Sohvalta nouseminen tuntuu välillä olevan työn ja tuskan takana, varsinkin jos on samassa asennossa vähän kauemmin.
Väsymyksestä, tunnemyrskyistä ja pienistä vaivoista huolimatta olen pystynyt kuitenkin nauttimaankin raskaudesta. Vauvan liikkeet on tällä hetkellä parasta mitä tiedän. 💕
Ajatukset ovat kääntyneet nyt synnytykseen valmistautumiseen. Viimeksi neuvolasta saikin lappusen täytettäväksi synnäriä varten. Se pelkkä paperi ei tietenkään kata valmistautumista kokonaan.
Seuraava neuvola on vasta helmikuun puolessa välissä ja sen jälkeen ei varmaan enää montaa neuvolakäyntiä ole. 🤔
Suurimmat hankinnat (pinnis, vaunut yms.) on vielä hankkimatta, mutta ajattelin odotella tammikuuta. Ihme kyllä, en vielä panikoi hankintojen suhteen.
Enää on siis loppukiri edessä ja koitan tästä nyt ottaa kaiken irti. 💓



Kommentit
Lähetä kommentti