Hiljalleen, askel kerrallaan kohti parempaa
MAINOS Aidosti Kukoistava
Alkuperäinen teksti kirjoitettu 8.10.25
Jatkettiin Amandan kanssa parin viikon jälkeen taas valmennustaivalta.
Aluksi pysähdyttiin pienen läsnäoloharjoituksen äärelle, jotta mulla olisi helpompi laskeutua valmennushetkeen aamun sählingin jälkeen.
Kuulumisia vaihtaessa huomattiin, että moni asia olikin ihan hyvin ja olen pystynyt luopumaan vanhoista tavoista. Mä voisin kertoa aika monta esimerkkiä omasta, henkisestä, kasvusta viimeisen vuoden aikana.
Kaikki asiat eivät vaadi suurta ja täysin ylös-alaisin muutosta vaan joskus riittää, että pysähtyy sen äärelle ja tekee vain pieniä muutoksia.
Lopuksi sovittiin kotitehtävästä ja tehtiin irtipäästö. Tätä irtipäästämisen taitoa pitäisi vielä harjoitella enemmän. 😌
Olen Amandan kanssa vaihtanut kuulumisia tässä valmennuskertojen välillä - viesteihin vastataan 24h sisällä, joten tukea on tarjolla silloin kun on tarvis. Oli kyse sitten jostain itseäni mietityttävästä asiasta, ilosta, surusta tai näkökulmien kaipaamisesta johonkin asiaan.
✨️ Amanda on integratiivinen muutos- ja palautumisvalmentaja, entinen perhepäivähoitaja sekä kolmen nepsy-lapsen äiti. Hän valmentaa kuormittuneita vanhempia niin etänä kuin kotivastaanotollaan Sastamalasta.
Amanda ottaa jokaisen valmennusprosessin sekä valmennettavan yksilöllisesti huomioon ja auttaa luomaan koko perheen hyvinvointia tukevan pysyvän muutoksen.



Kommentit
Lähetä kommentti