Tätä en vauvan ensipäivistä muistanut..
Alkuperäinen teksti kirjoitettu 6.3.26
Vauva täytti eilen viikon eli ollaan eletty hyvin vauvantuoksuista arkea viime päivät 💓
Aika oli kyllä reilussa viidessä vuodessa kullannut muistot, koska en mä ihan muistanut kuinka intensiivistä imetys on, kuinka paljon saa vaippoja vaihtaa tai kuinka synnytyksen jälkeen keskivartalossa ei ole mitään ja se muistuttaa lähinnä semmoista uimapötköä 😄
Hormonit myös valvotti ensimmäiset yöt, enkä muutenkaan oikein malttanut nukkua. Nyt näin viikon jälkeen saa öisin onneksi nukuttua sen välin mitä vauvakin nukkuu.
Kotoa poistumiseen täytyy valmistautua vähän enemmän kuin normaalisti eikä se olekaan enää niin yksinkertaista. On pakko ottaa vauvan vaipanvaihdot ja pukeminen huomioon. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun on saanut vaippaa vaihtaa juuri ennen ovesta ulos astumista 😅
Ikävin asia synnytyksen jälkeen olivat todella kipeät jälkisupistukset, mutta niistäkin selvittiin särkylääkkeillä. Enää ei onneksi jomottele, mutta olihan ne aikamoisia.
Vauvakuplailu on ollut kaikinpuolin ihanaa ja täydessä kuplassa haluankin pysyä vielä tovin. Toki arki pyörii normaalisti, mutta se ei estä mua nauttimasta näistä hetkistä. ❤️


Kommentit
Lähetä kommentti