Läsnäolon, kasvun ja lempeyden äärellä

 MAINOS Aidosti Kukoistava 

Alkuperäinen teksti kirjoitettu 14.11.25

Mun valmennustaival päättyi neljänteen valmennuskertaan, mutta matka sen sijaan jatkuu.

Viimeisellä tapaamisella pysähdyttiin katsomaan kuljettua matkaa taaksepäin: mitä kaikkea on tapahtunut näiden valmennuskertojen aikana.

Käytiin läpi, miten asettamani tavoitteet ovat toteutuneet, miten tavoitteet vähän muuttuivat valmennuksen aikana ja miten paljon on tapahtunut sisäistä kasvua. 

Juteltiin siitä mikä on tällä hetkellä tärkeintä, eli omaan hyvinvointiin ja vauvaan keskittyminen. Olen tietoisesti vetäytynyt omaan kuplaani, koska se on ollut tässä kaiken myllerryksen keskellä parhain ratkaisu. 

Hermosto on ollut rauhallisempi ja se pysyykin tasapainossa paremmin verrattuna entiseen, vaikka joku sitä yrittäisikin välillä horjuttaa. Se on vaikuttanut positiivisesti kaikkiin elämän osa-alueille: arkeen, tunteisiin ja koko olemuksessa.

Tämä valmennus on ollut matka lempeyteen ja itsensä kuunteluun. 

Edellisen ja tämän kerran välillä on toiminut taas hyvin viestituki Amandan kanssa. Kuulumisia on kyselty tässä valmennuskertojen välillä. Ja omiin viesteihin on aina saanut vastauksen 24h sisällä, eli tukea on ollut tarjolla silloin kun on tarvis.

✨️ Amanda on integratiivinen muutos- ja palautumisvalmentaja, entinen perhepäivähoitaja sekä kolmen nepsy-lapsen äiti. Hän valmentaa kuormittuneita vanhempia niin etänä kuin kotivastaanotollaan Sastamalasta.

Amanda ottaa jokaisen valmennusprosessin sekä valmennettavan yksilöllisesti huomioon ja auttaa luomaan koko perheen hyvinvointia tukevan pysyvän muutoksen.

Kommentit

Suositut tekstit