Rakas, raskas raskaus
Alkuperäinen teksti kirjoitettu 10.1.26
TASAN 2 kuukautta laskettuun aikaan 🤩 Onneksi, koska ei tää raskaus enää niin herkkua ole tässä vaiheessa.
❌️ yöunet menee harakoille. Nukahtaminen ensinnäkin kestää, koska hyvää asentoa et meinaa löytää. Sitten uni loppuu viimeistään siinä kolmen kieppeillä aamuyöstä 🙄
❌️ liitoskivut, voi liitoskivut.
❌️ suonikohjut. Tarvitseeko edes avata asiaa enempää?
❌️ sukkien ja kenkien laittaminen jalkaan alkaa olemaan kikkailua 😅 Pakko istua alas ja laittaa siinä, muuten ei onnistu. Tai täytyy pyytää mies apuun 🤭
❌️ supistukset. Sängyssä kääntyminenkin kyljeltä toiselle saattaa lyödä harkkasupistuksen päälle, niin kauheasti ei viitsi asentoa enää vaihdella.
MUTTA onneksi on hyviäkin päiviä 🙏 Ja lohduttaa ajatus siitä, että loppusuoralla ollaan ❤️



Kommentit
Lähetä kommentti