Rakas, raskas raskaus

Alkuperäinen teksti kirjoitettu 10.1.26

TASAN 2 kuukautta laskettuun aikaan 🤩 Onneksi, koska ei tää raskaus enää niin herkkua ole tässä vaiheessa.

❌️ yöunet menee harakoille. Nukahtaminen ensinnäkin kestää, koska hyvää asentoa et meinaa löytää. Sitten uni loppuu viimeistään siinä kolmen kieppeillä aamuyöstä 🙄 

❌️ liitoskivut, voi liitoskivut. 

❌️ suonikohjut. Tarvitseeko edes avata asiaa enempää?

❌️ sukkien ja kenkien laittaminen jalkaan alkaa olemaan kikkailua 😅 Pakko istua alas ja laittaa siinä, muuten ei onnistu. Tai täytyy pyytää mies apuun 🤭

❌️ supistukset. Sängyssä kääntyminenkin kyljeltä toiselle saattaa lyödä harkkasupistuksen päälle, niin kauheasti ei viitsi asentoa enää vaihdella. 

MUTTA onneksi on hyviäkin päiviä 🙏 Ja lohduttaa ajatus siitä, että loppusuoralla ollaan ❤️

Kommentit

Suositut tekstit