Kuormituksesta kohti arjen tasapainoa
MAINOS Aaidosti Kukoistava
Alkuperäinen teksti kirjoitettu 18.9.25
Aloitettiin Amandan kanssa mun valmennusprosessia. Olen ollut aiemminkin Amandan valmennuksissa mukana ja tämä oli luonnollinen jatkumo niille asioille, joita olen aiemmin työstänyt. Tällä kertaa lähestytään asioita vähän eri tulokulmasta.
Käytiin ensin läpi nykytilannetta ja kuulumisia, mitä muutoksia kaipaisin elämään ja sain asettaa itselleni tavoitteet näille neljälle valmennuskerralle.
Pääpointteina hermostollisen tasapainon ja säilyttäminen erilaisissa tilanteissa (mm. haastavissa ulkopuolelta tulevissa ja ylipäätään muutoksissa) sekä kanssasäätely kasvatuksen perustana, eli oman hermoston tilan välillinen vaikutus lapsiin. Eikä voida unohtaa myöskään parisuhdetta ja mikä kaikki siihen vaikuttaa tässä hetkessä ja tulevassa.
Olen viime aikoina oppinut, ettei omia solmuja aina tarvitse availla yksinään. Silloin kun mä olin super kuormittunut ja hermosto aivan äärirajoilla, Amandan kanssa käyty ensimmäinen valmennustaival oli mun pelastus. Se auttoi mut tasapainoon ja lisäksi sai uutta perspektiiviä asioihin. Niistä hetkistä on onneksi tultu pitkälle ja olen tehdystä matkasta kiitollinen.
Siksi suosittelen lämpimästi Amandan yksilövalmennusta kaikille kuormittuneille ja arjen pyörityksestä väsähtäneille äideille. Valmennuksessa pureudutaan arjen haasteisiin ja etsitään lempeitä ratkaisukeinoja. Ja mikä parasta, tukea saa myös etänä tapaamisten välissä.
✨️ Amanda on integratiivinen muutos- ja palautumisvalmentaja, entinen perhepäivähoitaja sekä kolmen nepsy-lapsen äiti. Hän valmentaa kuormittuneita vanhempia niin etänä kuin kotivastaanotollaan Sastamalasta.
Amanda ottaa jokaisen valmennusprosessin sekä valmennettavan yksilöllisesti huomioon ja auttaa luomaan koko perheen hyvinvointia tukevan pysyvän muutoksen.


Kommentit
Lähetä kommentti