Puolenvälin kuulumisia

Alkuperäinen teksti kirjoitettu 4.11.25

Rv 23 alkoi tänään eli ollaan ylitetty puoliväli. Viikot menee muutenkin hirveetä vauhtia, ettei perässä pysy. Omansa toki tekee meidän arki, eikä ehdi sillä tavalla pysähtymään ja nauttimaan raskaudesta. Eri juttu se oli silloin, kun odotin ensimmäistä. Silloin oli enemmän aikaa fiilistellä 🤭

Jos raskaus oli pitkään oireeton, niin tässä vaiheessa se ei sitä enää ole. Liitoskivut saapuivat ilostuttamaan mua muutamia viikkoja sitten ja tuntuvat vain pahenevan. Kävelyvauhti on tasoa mummo ja välillä ei naurata, kun jokaisella askeleella vihloo.

Toinen hassunhauska asia on kiusaa tekevät harjoitussupistukset. Välillä toivoo, että voisi pikakelata raskauden loppuun 😅

Kaikesta huolimatta raskaus on pitänyt sisällään ihaniakin asioita. Vauvan joka päivä voimistuvat potkut on maailman parhain asia tällä hetkellä 💙

Kommentit

Suositut tekstit